Dag :-)! Allt har flytit på bra idag, vilk...

Dag :-)! Allt har flytit på bra idag, vilket känns riktigt skönt:-) nu är dag 5 över och jag känner mig bara starkare och starkare. Det känns som om jag kommer att klara detta. Man måste någon gång börja tro och lita på sig själv. Dagen har varit bra. Var en sväng och shoppade med mamma på Burlöv center, därefter åkte jag hem och såg narnia 2, för att vi senare på kvällen skulle se marina 3D:-) måste säga att filmen var sjukt bra och sällskapet lika så. Kunde inte blivit bättre om jag får säga det själv. Har kommit på mig själv om att jag kan känna på mig om något kommer att hända i framtiden. Det hände mig idag... Berättade en sak för mamma innan idag att det var länge sedan en viss sak hände, och senare på kvällen händer saken... Hmm tycker det är skumt! Detta har hänt mig flera gånger... Dock är det bara positiva saker som tur är;-)! Nej nu ska jag Nanna kudden. Imorgon vankas det jobb, och jag gillar det:-) Sov gott! Seee yaaa;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0