Dag 4:-)! Har nu tagit igenom mig dom "vär...

Dag 4:-)! Har nu tagit igenom mig dom "värsta" dagarna, vilket känns underbart! Idag känner jag mig dock inte lika stark som igår, hade lätt kunnat falla tbx till gamla vanor, därför måste jag sysselsätta mig hela tiden för att dagarna ska gå fortare! Just nu känns det som Om jag hade behövt en långpromenad med någon som jag hade kunnat hålla en diskussion med och diskutera vissa saker som händer i livet just nu. En person som jag kan lita på till 100% och som kan stå upp och vara rak och ärlig. Jag har vissa såna i mitt liv, personer som jag vet alltid finns där för mig och som framförallt är raka och ärliga. Jag har lärt mig en hel del under förra året, de vänner som inte hör av sig till dig och som inte bryr sig om dig, de är inte riktiga vänner! Jag är glad att jag har de vänner jag har och jag tänker behålla dom i mitt liv, utan vissa av er så hade jag aldrig klarat Mig! Tack!! Nej nu ska jag försöka rensa tankarna på ett eller annat sätt! Seee ya ;-)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0