Dag 2

Känns jobbigare idag, men vet att jag måste kämpa, den jobbiga känslan kommer att försvinna om några dagar! Jag plågar mig själv, men jag ska klara det. Jag vet att det inte är det bästa sättet, men folk får tycka vad det vill. Det är min kropp och mitt liv.

Dagen har varit bra =)!
Gick av natten imorse, hem och sov några timmar. Blev väckt av min kusin Emma, hon ville komma förbi, och självklart fick hon det. Mycket uppskattat. Blev en massa snack och en film. Filmen som vi valde blev Just Like Heaven, en jätte bra film som slutad ei tårar för oss båda.
Kusin Maria kom också förbi en stund och mös med oss. Gjorde mig iordning och sedan begav vi oss till center syd, där de blev lite shopping! Jag bara ÄLSKAR att shoppa, fast jag borde lägga av ;)

Väl hemma så mötte jag upp Söta Vera, och vi tog och en promenad och snackade en massa skit, alltid lika trevligt!

Nu ikväll har jag kollat film med Sara, Sara och Kim =) Blev Narnija 1, och i veckan väntas det att se de andra två också, trean på bio och den andra hemma framför tvn =)

Nu är jag hemma, sitter här framför datorn och dricker vatten, mums liksom!! NOTT!!!

Snart kallar sängen på mig, imorgon väntas jobb 15.00-09.00, men innan dess så ska jag orka pallra mig upp och åka ut en sväng till Burlöv Center! Kanske man träffar på dån trevlig prick,  vem vet ;)

Hoppas ni haft en bra dag!
SEE YA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0