Dag 1

Vaknade av att jag hade solen i ögenen, kände på mig direkt att detta kommer blir en bra dag! Jag kände det i hela kroppen, så nu återstår det att se om känslan var rätt.

Idag är det dag 1 på mitt nya liv. Jag har satt några egna nyårslöften för mig själv, och dessa ska jag uppnå under detta året. Jag vet att det kommer att bli tufft, men jag ska plåga mig själv och jag ska lyckas.

Sitter nu här och njuter av en svart kopp kaffe, ska snart hoppa in i duschen. Idag är det jobb som gäller 15.00-09.00, måste säga att det känns skönt att komma igång med jobb nu efter denna helgen.

Skriver mer ikväll, nu ska jag dricka 1/5 liter vatten så jag piggnar till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0