Vilodag<3

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Kom hem och ringde Charlotte, bestämde oss för att åka till Nova, SJukt länge sedan vi umgicks, har känt varandra sen BB så vi vet var vi har varandra trots att vi inte pratar så ofta, känns riktigt skönt!

Väl på Nova så gick vi runt i affärer och jag som skulle shoppa hade jag tänkt, har presentkort där, men såklart när jag är shoppingsugen så hittar jag naturligtvis inget:(

Efter nova så åkte vi och drack kaffe hos Spanne, sjukt länge sedan vi täffades så de var kul att träffa dig vännen!

Åkte därefter till Sandie och snackade lite, kändes som om hela gänget var där, kul att träffa er var ju ett bra tag sedan sist:(

Pratade med Sara på vägen hem, vi skulle träffas så vi åkte in om där en stund och pratade lite, lurade henne och Kristofer ordentligt idag, haha mina små vänner ni gick på de, men tycker om er endån;)

Va där en stund sedan körde Charlotte mig hem och nu är jag äntligen hemma, efter en lång dag.

Imorgon blir det också en lång dag, längtar redan till klockan 18.00 då vi får se om de har hänt ngt denna veckan, spänningen den höjer:)
Sen efter de ska jag hem till Pernilla och Adrian, jag och Pernilla ska dricka kaffe och prata skit, sedan ska jag sova där och vi ska ha en myskväll, ska bli riktigt kul att få träffa dej igen gumman!

Nej nu ska jag kolla lite tv innan de är dags att krypa ner i sängen, så man är utvilad till imorgon!

Måste bara påpeka att idag är den enda dagen sen i torsdags som jag inte har motionerat, annars har det varit promenader, friskis och svettis m.m.
Så kände idag att kroppen behövde vila.

God natt på er allihop<3

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej! Såg att du skaffat en blogg...KUL!

Nu kan jag ju läsa om vad du gjort och kolla så du sköter dig..hi hi

Kram kram

2009-09-24 @ 09:12:13
Postat av: Tina

Du gick väl aldrig i söndags :P puss puss

2009-09-24 @ 11:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0