Torsdag-Söndag!

Jaha då var det et tag sedan man skrev, har varit full rulle känns det som. Det gick bra i torsdags -2.0kg=)
Så jäkla glad blev jag, nu är man igång och det känns riktigt bra!

Åkte hem till Adrian och Pernilla på kvällen, drack kaffe och snacka skit, blev en del skratt...spöke hit och spök dit haha vi är roliga vi....=)

Fredag började med skola, kom hem åkte till frisören klippte mig och gjorde ljusa slingor, blev nöjd helt klart!
Charlotte kom hit, käkade och sedan så gjorde vi oss iordning inför kvällen, vi skulle ju på 70-80 tals fest på Löddekrog och Annica skulle också med.  Åkte dit men där vara ganska tradigt :/ Brukar vara bra där men inte denna gången, kan kanske vara för att man var nykter?

Charlotte körde hem och jag och Annica vidare till kävlinge, där vi träffades massa folk=)
Blev en ganska tidig fredag.

Lördag vaknade ´någonlunda tidigt åt frukost och sedan åkte jag och David till Oxie för att kolla på handboll=)
åkte hem sen, körde jag Lola till hennes föräldrar mitt ute på landet , trodde jag skulle dö hahaha!

åkte hem, körde tilla Annica sen till kävlinge värdshus, hem och sov sedan nu är det söndag:/

Ska Träffa Natta idag , hon har kommit hem=) ÄNTLIGEN!!

skriver mer sen! Pusss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0