Tisdag den 22/9

God kväll gott folk!


Dagen började ganska bra, trött som vanligt när klockan ringde, men det är bara till att gå upp ur sängen och gå in i duschen.
Gjorde mig i ordning och körde till skolan, en ganska lung skoldag. kan behövas ibland.
Åkte hem och gick och la mig en stund, sedan var det dags för att laga middag, för att sedan åka väg till friskis och svettis med Tina och Lola=)
Tränade på vikingbadet i Furulund idag, det var något danspass, riktigt kul var det.
Körde därefter hem till Lola och drack en kopp kaffe, det är standard på kvällarna, men det gillar vi=)
Blev kaffe och en massa snack som vanligt, körde hem och hoppade in i duschen och nu sitter jag här och skriver i min blogg igen som jag inte gjort sen den 1/1, så ganska länge sedan!


Sedan i Torsdags så har  allt förändrats, har börjat träna, äta rätt och har börjat prioitera andra saker än vad jag gjorde innan. Måste säga att allting känns så jäkla skönt att ha börjat ett nytt och nyttigt liv, känner mig som en helt ny människa måste jag seja!

Riktigt kul att jag, Tina och Lola har börjat träna tsm, roligare ju fler man är.

Nej nu ska jag hoppa ner i säng, skola imorgon!

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: lola

hihi ja visst är vi duktiga tur du träffa lola så hon tar me dig på nyttigheter haha hörs imorgon poss poss

2009-09-23 @ 00:27:25
URL: http://lolacederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0